divendres, 1 d’abril del 2011

Distribució d'obres en l'univers dels continguts digitals

Acabo de llegir per tercer vegada en un més que les plataformes de vídeo gratuït faciliten la distribució dels continguts. No és així. Seria així si jo fos l'únic amb la capacitat de penjar continguts nous a Blip, Vimeo o Youtube.

Les plataformes gratuïtes de vídeo ens dónen la possibilitat de distribuir continguts però no ho faciliten. No és fàcil esdevenir visible. La clau de la nova distribució és la capacitat d'esdevenir visible, de fer-se notori. Certament, amb les eines de les que disposem a dia d'avui, s'han superat molts impediments productius i de distribució però no hem de perdre el món de vista. Han nascut dificultats noves i afirmar que s'ha democratitzat la distribució és molt agoserat.

En aquest univers infinit (quants vídeos o fotografies "nous" es penjen cada minut a la xarxa?) de continguts ens condueix a buscar consell, a buscar guies, a buscar referents que ens ajudin a trobar allò "que ens agrada".

La pregunta que em faig és: Com puc fer arribar allò que creo a algú que sigui un referent pels meus lectors model?

Distribuir avui és possible, no pas fàcil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada